W jaki małe firmy mogą wykorzystać aplikacje na telefon do reklamy

W jaki małe firmy mogą wykorzystać aplikacje na telefon do reklamy

29 czerwca 2021 0 przez Redakcja

Małe firmy zawsze szukają nowych sposobów na reklamowanie swoich produktów lub usług. Jedną z najnowszych i najbardziej popularnych platform reklamowych jest aplikacja na telefon, który można pobrać na dowolnym iPhone lub urządzenia z systemem Android. Istnieje wiele różnych rodzajów aplikacji, które mogą pracować dobrze dla Twojej firmy, ale oto 5 pomysłów, aby zacząć

1) Social Media Apps – Aplikacje te pozwalają użytkownikom łączyć się z przyjaciółmi i członkami rodziny poprzez wiadomości tekstowe, posty na Facebooku, tweety na Twitterze, etcetera. Zapewniają one również możliwość dla małych firm, aby zdobyć zwolenników poprzez konkursy lub poprzez zapewnienie ofert i rabatów w celu zachęcenia do zakupu produktów.

2) Coupon Apps – Czy masz kupony? Jeśli tak, to ten rodzaj aplikacji jest idealny! Kliencibędą mogli pobrać Państwa aplikację i przy zakupie wykorzystać dostarczone przez Państwa kody kuponów

Aplikacja do przetwarzania płatności pozwala klientom, którzy nie noszą przy sobie gotówki do dokonywania zakupów za pomocą najnowszej technologii; aplikacje Loyalty App umożliwiają klientom wzięcie udziału w konkursie na zniżki i inne oferty.

To jest aplikacja dla restauracji, która ma zasadnicze znaczenie dla tego, jak ludzie dokonują zakupów. Posiada wszystkie funkcje, których oczekują klienci: pozwala im płacić kartą, brać udział w konkursach lub promocjach na zniżki na jedzenie, wykorzystywać kupony przy zakupie. A ponieważ mogą Państwo dokonywać płatności bezpośrednio w aplikacji (zamiast prosić klientów, którzy nie mają gotówki), większość restauracji radzi sobie naprawdę dobrze . Dodatkowo można dać napiwek obsłudze bez utraty anonimowości i skraca się czas obsługi klientów. Stolik szybciej jest zwolniony, a po ponownym otworzeniu lokali wewnątrz, są miejsca gdzie brakuje miejsc właśnie z powodu braku wykorzystania nowoczesnej technologii.

Jedynym minusem tego typu reklamy jest to, że wiele małych firm nie ma obecnie dostępu do aplikacji na telefon. Stworzenie takiego wsparcia biznesu nie jest do końca tanie, a tu wymaga się profesjonalnego podejścia i umożliwienia wykonania aplikacji profesjonalnie „bez tworzenia presji” dla programistów czy grafików UX.